Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag lieve leute, Ik heb zaterdag een feestje en wil daar GHB met 3mmc combineren. Helaas is het enige wat ik tot nu toe over deze combinatie kan vinden dat iemand zegt dat het een gouden combi is (3mmG), en dat je moet oppassen omdat het een stimulant is en je dus makkelijker de GHB overdoseert. Nou ben ik niet van plan om te overdoseren maar gewoon om het uur dezelfde dosis te nemen die ik zou nemen wanneer ik enkel GHB gebruik. Ik heb daarnaast ook al gecombineerd met pep en vind dat zelf een goede combinatie, de roes van de G samen met de energie van de 3mmc, dus een downer en een upper samen is in mijn ogen geen probleem. Ik ben ook al bekend met de effecten van beide middelen op zichzelf. Ik ben dus vooral benieuwd naar verhalen van mensen die deze combinatie al geprobeerd hebben. Iemand ervaring mee? Please let me know. Liefs, Lucas"
"Dag onderzoekers van drugsforum, Ik was benieuwd of iemand deze combi al heeft geprobeerd? Ben zelf erg fan van Phenibut en verwacht dat het wel een leuke toevoeging kan zijn aan een 4fma roll. Ik gebruik normaal vrij hoge dosis phenibut (3.5 gram), maar denk dat ik wel kleinere dosis pak als ik het met 4fma probeer. Mocht je nou geen ervaring hebben met deze combi maar wel ervaring met Phenibut en verwante stoffen van 4fma, ook graag delen Liefs Lucas"
"Nog vergeten te posten hoe het is geweest. Fantastische combinatie wel. Eigenlijk ging doseren vrij makkelijk, GHB gewoon schematisch bijgenomen en totaal 2 sleutelpuntjes 3mmc erbij gegooid. Topnacht, heel euforisch, heel energiek, geen kater. Raad het zeker aan een keer te proberen."