Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik sinds vrijdag zopiclon In combinatie met promethazine . Sliep van 23.00 tot 4.00. De nachten erna werdik al on 1 a 2 wakker een lorazepam 2.5 mg ingenomen en helaas 6 alweer wakker. Er staat dat het 6 tot 8 uur werkt mooi niet Of heeft het te maken dat ik een depressie eneen trauma heb. Wat ik nog moet verwerken"