Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag Is rotterdam de moeite waard voor een weekendje te doen??"
"Klinkt nice, dan zal er ook ni echt controle zijn wss."
"Goedennacht Volgende vrijdag heb ik een personeelsfeest en wil stevig mee drinken bij de rest. Ik gebruik speed via de neus ma wil nu via pil proberen omdat ik met collega's ben en niet wil opgemerkt worden tijdens het snuiven. Hoeveel mg mag ik per capsul gebruiken en zijn de effecten anders?"
"Het probleem is dat ik in apenland België woon waar ik het niet kan laten testen. Ik gebruik meestal tussen de 3-4lijnen op een avond/nacht. Maar pillen lijkt me makkelijk dan te snuiven ik moest maar eens vergeten mijn neus te checken 😁"
"Dat heb ik en ied meer in dus. Qwa effect is hetzelfde ongeveer of heftiger ik heb een hoge tolerantie"
"Het is vooral voor als alles terug open gaat voor een weekendje weg te gaan. Rond wandelen, smoke, en iets eten enzo"
"8️⃣6️⃣ zei: Je kan in Rotterdam inderdaad rondwandelen, roken en straks ook eten als de restaurants weer opengaan. Voor een citytrip vind ik Rotterdam wat minder geschikt, niet echt een historisch centrum door bombardement in de oorlog. Klik om te vergroten... Thx, heb jij toevallig suggesties, eindhoven en Amsterdam niet daar ben ik al geweest."
"Thx maatje"
"Goedendag Is hier iemand ooit in electroland geweest??"
"Panda807 zei: Met slikken is het effect minder heftig maar wel iets langer. Met een hoge tolerantie zal je dus niet op dat punt komen dat je wil. Ik zou je aanraden het toch gewoon te snuiven. Ga gewoon even naar het toilet, tijdens een feestje is er niemand die erop let dat jij iets anders zit te doen. Vraag me wel af of je het niet kunt zien aan je dat je speed hebt gebruikt? Ik zelf wordt hier altijd door ‘betrapt’. Zeker met alcohol erbij, kan ik het niet wegsteken. Klik om te vergroten... Da probleem heb ik ook als ik combineer met alcohol dan ben ik plots sociaal en kan ik blijven door lullen over kleine dingen 😁"