Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jou lichaam zal moeten wennen. Je hebt een endocreen systeem dat verantwoordelijk is voor de regulering van endo (lichaamseigen) opiaten, cannabinoiden, tryptamine etc. Ja. alle stoffen in de natuur zijn als een sleutel en ons lichaam bevat bijna alle slotjes. Als we in balans leven, maken we de sleutels in cohesie zelf aan. Dit gaat niet vanzelf. Dit kost tijd. We zijn zelf in staat om geluk en verbinding met onze omgeving te ervaren. Dit doe je simpel weg door weer te participeren in groepen waar geen individuen zichzelf isoleren met stofjes. Ga weer sporten in groepsverband. Pas je eetroutine aan, en denk aan een gezond slaapwaakritme voor het komende jaar. Dit vergt veel aandacht maar biedt ook veel ruimte in je hoofd om over andere zaken na te denken, zoals het verbreden van je horizon, een diepere dimensie vinden in jezelf. Ruimte en tijd om een boek open te slaan. Iedereen leeft in zijn eigen realiteit. Maar een gezond mens is en blijft sociaal, hoe lang je jezelf ook maar isoleert."
"WetenschapperJP zei: Bedankt voor je antwoord. Heb t alleen gedaan. Heb ervoor moeten verhuizen. Gebruik nu wel zo'n 15 gram kratom per dag, maar kan weer normaal functioneren. Heb in t verleden klinieken geprobeerd, maar met mijn persoonlijkheid werkte dat niet. Ben nu aan t helpen met t opknappen van een sportschool en natuurlijk ook sporten. Heb sporadisch nog last van een vreemd gevoel in mijn handen en voeten, maar oo wat ben ik blij dat ik vrij ben!! Heb wel eens 2 dagen zonder kratom gezeten, maar dat stelt niks voor. Klik om te vergroten... Hey, ik lees je berichtje en wil graag mijn ervaring met je delen. Ik ben verslaafd geweest aan ketamine. Dagelijks gebruik stelde me in staat om op automatische piloot mijn dag door te komen. Na jaren misbruik was het genoeg en zocht ik naar een overbrugging. Iets waarmee ik de urges kon vermijden, en daar niet te lang aan zou zitten dat het een vervanging zou worden. Dat het afbouwen relatief makkelijker zou zijn dan met ketamine. Ik werkte in een smartshop en leerde over Kratom. Wat een heilig medicijn ondervond ik. Ook ondervond ik dat het schaatsen op dun ijs was. Kratom was in tegenstelling tot ketamine bijna overal toepasbaar. Famillie etentjes, werk, slapen, concentratie, ontspanning. (Je kunt van mening zijn dat je je keta gebruik kan verbergen, die glazige staar en onverwachtse koekrand verraadt je vroeg of laat. Met kratom had ik dit probleem niet.) Ik pakte met een medicijn een hoop ''problemen'' aan. Parallel daaraan verloor ik elke maand kilos. Ik zat dan ook aan dezelfde dosering als jij nu. Ik las over sporters die kratom in de gym gebruikte en daar hun laatste training hadden omdat hun hart het niet trok. Dit is geen disney. In amerika bijvoorbeeld wordt het door sommige aangeraden bij de fitness omdat je de pijn verdooft en dus net wat meer kan pushen. Ik ben hier niet om je te vertellen wat je moet doen. lees je echter wel in. Het leren slapen, de indringende altijd aanwezige kou, het rillen, de spierpijn horen allemaal in het rijtje van afkick verschijnselen zoals we die kennen bij heftige opiaten. Kratom is niet minder omdat het legaal is. Take care!"