Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroïne

Heroïne

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MysterySourceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lieve mensen,

Ik heb 4,5 week geleden voor het laatst heroïne gerookt. Ben er nu klaar mee! Iemand tips? Voel me zo vreemd van alles en iedereen!?!
L
LotfiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jou lichaam zal moeten wennen. Je hebt een endocreen systeem dat verantwoordelijk is voor de regulering van endo (lichaamseigen) opiaten, cannabinoiden, tryptamine etc. Ja. alle stoffen in de natuur zijn als een sleutel en ons lichaam bevat bijna alle slotjes. Als we in balans leven, maken we de sleutels in cohesie zelf aan. Dit gaat niet vanzelf. Dit kost tijd. We zijn zelf in staat om geluk en verbinding met onze omgeving te ervaren. Dit doe je simpel weg door weer te participeren in groepen waar geen individuen zichzelf isoleren met stofjes. Ga weer sporten in groepsverband. Pas je eetroutine aan, en denk aan een gezond slaapwaakritme voor het komende jaar. Dit vergt veel aandacht maar biedt ook veel ruimte in je hoofd om over andere zaken na te denken, zoals het verbreden van je horizon, een diepere dimensie vinden in jezelf. Ruimte en tijd om een boek open te slaan. Iedereen leeft in zijn eigen realiteit. Maar een gezond mens is en blijft sociaal, hoe lang je jezelf ook maar isoleert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."