Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand per toeval ervaring met binnenkweek en huiskatten? Heb hier perfect plaatske voor m'n plantjes. 1 nadeel: de kat kan er bij en vrees da ze er aan gaat peuzelen LOL"
"Zalig toch die eerste keer he...zeker als je het in bijzijn van enkel je vriend doet. Opwinding gegarandeerd LOL"