Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Apotheker zei: Zoals @De Dunne al zegt + overvloed/uitputting aan serotonine geeft een wazig zicht.... Klik om te vergroten... Ik heb dit sinds woensdagavond, heb ook een overvloed aan 3mmc gebruikt.. Weet je hoe lang dit duurt dat wazig gevoel? Ik wil zelf al naar de oogarts gaan lol, mijn constrast helemaal naar de vaantjes."
"Knuffelpanda zei: Ik had zelf ook nog een paar dagen iets met de ogen na binge 3-mmc ik kon minder snel scherpstellen en aanpassen van dichtbij naar veraf t ging weer over hoor 😳 Klik om te vergroten... Damn! Nu ben ik wat meer gerustgesteld haha Dankje. Zou ik paracetamol nemen om het te verzachten?"