Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja dat ga ik sowieso doen maar ben ook even benieuwd naar hoe deze pillen bevallen"
"Ik denk dat er een beetje spraakverwarring is, ik ga al 17 jaar mee en weet wat de verstandige stappen zijn maar was gewoon benieuwd naar een trip report 😊 en ik zie ook allerlei andere trip reports voorbij komen dus vandaar mijn vraag. Excuus voor de verwarring dan! Test rapport wil ik sws altijd want ik wil weten wat ik in mijn lijf stop, probeer er altijd zo verstandig mogelijk mee om te gaan!"
"Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb verschillende pillen op verschillende manieren ervaren. Ja ik weet dat dit ook ligt aan mijn gemoedstoestand, de sfeer etc. Maar van sommige pillen werd ik wat meer blijer, andere werd ik lauwtjes van. Ik denk dat dat ook zeker te maken heeft met de samenstelling van de pil. En die is van ieder soort pil anders. Waarom waren mensen vroeger dan zo specifiek gek op de Mitsubishi pillen? Dus ben het deels met je eens maar niet helemaal."
"Dus het enige waar je op reageert is MDMA, met eventuele vervuilingsstoffen? De andere bestanddelen doen dus nooit wat met je? Ik kwam onderstaande info ook nog tegen: Allereerst is er natuurlijk verschil in sterkte en zuiverheid. Dan is er verschil in dichtheid en bindmiddel. Tot slot wordt wel genoemd dat er verschillen zijn in de aard van het XTC mengsel (van linksdraaiend en rechtsdraaiend). Ik weet niet of deze laatste verklaring in de praktijk geldig is, want voorzover ik weet, komen de mengsels qua verhouding tamelijk overeen. Maar het is een verklaring die regelmatig wordt gegeven. Ik wil verder niet eigenwijs zijn hoor maar ben gewoon geïnteresseerd in hoe het zit omdat ik daar dus een bepaald beeld bij heb."
"Goedemiddag allen, Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een pil en ervaringen report van de popsmoke pillen (grijs en paars). Wie o wie heeft deze wel eens gehad en kan me er meer over vertellen. Ik hoor het graag! 😁"