Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acht.zes zei: Benzo's zijn inwisselbaar voor elkaar dus no worries. Je zal geen afkickverschijnselen vertonen of zo. Alprazolam is wat specifieker tegen directe angst en paniekaanvallen, Diazepam werkt wat beter tegen meer algemene onrust en is een wat betere inslaper. Als je klachten het toelaten zou ik toch wel op korte termijn gaan afbouwen en stoppen als ik jou was, hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het wordt. Klik om te vergroten... Heel erg bedankt voor je reactie ik heb net mijn eerste 2 in genomen volgens het afbouw schema t maakt me wel angstig maar probeer rustig te blijven Mvg"
"Twirley Bird zei: Vind de 2mg diazepam per dag in meerdere giftes een apparte keuze. Of is het klinisch ? Ik zou uitkomen op rond de 20mg diazepam ongeveer wat je dan dus afbouwt.. . Mja zolang je je oke voelt prima! Hoe minder hoe beter natuurlijk Klik om te vergroten... Het is om af tebouwen heb een schema voor 12 weeken omdat ik van de alprazolam af moet hebben ze mijn diazepam voorgeschreven.. tabletten van 2 mg 2 sochtends 1 met de lunch 1 met avond eten en 2 voor t slapen gaan de alprazolam nam ik van 0.25 mg 6 p.d maar k heb t gevoel dat dit veel minder is voel me ook wat ziek ik ga morgen mijn voorschrijver bellen.."
"Goedemorgen, Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. Bijna een jaar geleden kreeg ik met angsten te maken en alprazolam voor geschreven.. dit heb ik te lang gebruikt waardoor ik er niet vanaf kon ik gebruikte per dag van 0.25 5 van per dag. Nu heb ik van mijn voorschrijver diazepam grekegen van 2 mg 6 p.d vanaf vandaag gaat dat in nu ben ik bang.. of ik me eigen niet raar ga voelen ofzo.. haha ja echt stom mensen die hier ervaring in hebben? Xx melissa."