#1
Goedemorgen,
Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag.
Bijna een jaar geleden kreeg ik met angsten te maken en alprazolam voor geschreven.. dit heb ik te lang gebruikt waardoor ik er niet vanaf kon ik gebruikte per dag van 0.25 5 van per dag.
Nu heb ik van mijn voorschrijver diazepam grekegen van 2 mg 6 p.d vanaf vandaag gaat dat in nu ben ik bang.. of ik me eigen niet raar ga voelen ofzo.. haha ja echt stom mensen die hier ervaring in hebben?
Xx melissa.
Vind de 2mg diazepam per dag in meerdere giftes een apparte keuze. Of is het klinisch ? Ik zou uitkomen op rond de 20mg diazepam ongeveer wat je dan dus afbouwt.. . Mja zolang je je oke voelt prima! Hoe minder hoe beter natuurlijk