Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey, Mijn naam is Lisa en ik ben nu ongeveer 7 maand verslaafd aan GHB, aan het begin waren het kleine hoeveelheden, midden periode wel grote hoeveel heden per dag wel 30ml denk ik?! Nu gaat het best al wel lang goed en zit ik op hooguit 5 ml per dag dat vind ik echt meevallen.. Nu heb ik gehoord over baclofen... iemand ervaring??"
"LieverNiet zei: Hoi! Ik zit onder anderen dit topic te lezen. Ik zit namelijk echt met mn handen in het haar. Ik gebruik al een paar jaar regelmatig g. Steeds met duidelijke regels en pauze tussendoor. Gaat al paar jaar goed. Nu zijn de afgelopen dagen pechdagen voor mij geweest. Zeer stressvol en te lang naar de G gegrepen. Ik heb van 25 november tot 6 december niks meer gebruikt, Daarna is het mis gegaan. ik ben nu dus ongeveer 20 dagen constant on op gemiddeld 3,5ml per 2,5 uur, savonds voor slapen en midden in de nacht ong 5ml. ongeveer 30/40ml per dag. Ik besefte mijzelf kerstavond dat ik verslaafd raakte. Daarom heb ik die avond om 18;00 mijn laatste dosis genomen en toen stevig op mn tanden gebeten geprobeerd de nacht door te komen. Dit was een ware hel, rond 01:00 begon ik extreem te trillen, hartkloppingen, wanen en geluiden in mn hoofd. Mn bed zeiknat van het zweet en mijn lichaam ijskoud. Dit extreme gevoel bleef ongeveer aanhouden tot 04;00 uur. Toen zwakte dit af tot ongeveer 07:00. Ik dacht dat het me gelukt was maar niks was minder waar. Opeens weer extreme trillingen en angst werd alleen maar erger. Om 10;00 sochtends werd het me te veel en moest ik weer een dosis nemen. Vanaf dat moment ben ik er letterlijk ziek van geworden, als ik nu om de 2,5/3 uur geen dosis pak ervaar ik direct een extreme druk op mn hoofd en gesteldheid. Nu wordt ik door een maat ter kalmte gebracht dat ik dus niet erg verslaafd ben als ik het zo lang heb volgehouden om niks te pakken. Maar ik ben wel degelijk lichamelijk te afhankelijk om zonder hulp te stoppen. Ik wilde direct de verslavingszorg bellen maar hoor toch nog eerst even vanuit meerdere bronnen aan of dit nog zelfstandig valt op te lossen. Hij adviseerde mij online Baclofen 25MG en Lorazepam 2.5MG te kopen. Dit op gevoel 3 dagen te gebruiken en dat ik er dan met gemak van af ben (hij heeft ditzelfde ooit gedaan toen hij 6 weken lang on was geweest op 60ml pd). Kunnen jullie dit beamen of adviseren jullie mij een andere oplossing? Ik ben radeloos, compleet van de leg. Ik heb thuis mn verantwoording met vrouw en kinderen maar ben een emotioneel wrak gevuld met schaamte. Kerst is voor mij dit jaar al verpest. Ik wacht met smacht op een reply of een privebericht van iemand die mij verder kan helpen. Alvast heel erg bedankt. Klik om te vergroten... Baclofen moet je proberen!!! Heb ik ook gedaan, en dat hielp echt heel erg! Ik doe het nu zonder want het gaat me best makkelijk af Genruik hooguit nog 1/2 ml per dag. Wel vervelend om je situatie te lezen... ik wens je echt heel veel succes"
"Raver zei: Hey Lisa, Fijn dat je al flink bent afgebouwd, 5ml per dag is echt bijna niks meer. Neem je gewoon 1 keer per dag 5ml of verdeel je het over kleinere doseringen? En hoe heb je het afgebouwd? Sliep je ook op je GHB? Maar waarom Baclofen? Je bent al heel erg goed opweg zonder Baclofen toch? Ik ben geen voorstander van Baclofen na m'n laatste ervaringen ermee. Ik ben met Baclofen teruggevallen in m'n GHB verslaving. Het is geen garantie. Er zijn een aantal mensen die erbij zweren maar het is gewoon een verslavend medicijn. Wat zelfs psychoses kan veroorzaken als je er in 1 keer mee stopt. Daarnaast is het een behoorlijke belasting voor je hart volgens m'n verslavingsarts. Ook zijn er nieuwe studies die uitwijzen dat Baclofen maar bij een hele kleine groep mensen effectief bleek. En die groep mensen zijn vooral alcohollisten. Het schijnt bij GHB verslavenden juist averechts te werken. Bij GHB verslaving is het toch niet zo effectief als dat er altijd werd gezegd. M'n bron is m'n verslavingsarts, en ik geloof hem wel. Hij is gespecialiseerd in GHB verslaving. Ik was zelf ook altijd fan van Baclofen, tot kort geleden. Ik kwam de detox uit, aan de Baclofen. Maar toch bleef ik cravings houden in GHB, en ben 2 keer teruggevallen tot ik een 12 stappen kliniek in ging. Je ware verandering begint bij jezelf. Er bestaat geen wonderpilletje tegen terugval/verslaving. Moraal van het verhaal, Baclofen is niet de oplossing als je het aan mij vraagt. Echt veel ga je er niet aan hebben. Het is je ene verslaving inruilen voor de ander. Je bent al zo ver gekomen zonder dus je kunt het ook zonder. Sterkte! Klik om te vergroten... Heeey. Thanks voor je verhaal!! Niemand weet dat ik verslaafd ben echt Niemand schaam me er diep voor. Ik verdeel het over de dag, neem 0,5 tot 0,8 ml per keer. En slapen gaat makkelijk zonder.. alleen wel last van zweet voeten en handen soms beetje trillen joint draaien lukt soms geeneens Maar ben verder zo goed bezig, 6 februari start ik zelfs met een BBL opleiding tot verzorgende IG.. maar ik wil het gewoon voor mezelf houden en mijn vrienden mogen het niet weten schaam me er zo erg voor... Wat is een 12 stappen kliniek? En waarmee zou de dokter mij kunnen helpen? Durf er niet heen maar moet er volgende week sowieso heen voor een adhd test. Wat zou de dokter zeggen / doen?"