Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ZERO- zei: Dus die 220mg is de uitslag van het testcentrum? Klik om te vergroten... Jaaa"
"Psychedelibee zei: Bijpakken met MDMA (XTC) heeft na een tijd niet zoveel zin meer aangezien de serotonine op een gegeven moment gewoon op is.MDMA zorgt ervoor dat je hele serotonine voorraad gewoon leeg gepleurd wordt en na zo'n 5 tot 6 uur is dat gewoon klaar. Bijpakken daarna zal enkel nog extra bijwerkingen geven en niet meer dat gewenste liefdevolle en euforische gevoel. Je kunt dus beter dan gewoon pas wat later beginnen zodat je tegen het einde van het feest nog lekker in je MDMA space zit. Of een heel ander middel van MDMA zoeken en dan bedoel ik dus niet combineren maar gewoon de MDMA overslaan. Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht! Dan begin ik wat later in de middag zodat ik het red. Ik ga niet meer naar de after dus het is van 13-2300"
"Liefhebbertje zei: Ja zoon thw a-team bus met een draai stoel Klik om te vergroten... Hahahha"
"Hoi iedereen, Vrijdag ga ik naar een feest in amsterdam. Nu wil ik voor de tweede keer xtc gaan gebruiken ( laatste keer was oktober '16) Nu probeer ik hier aan te komen en een aantal mensen kunnen mij ' rode schildjes of oranje lambo's (lamborghini's) verkopen. Ik hoor van iedereen dat dit pillen zijn van 220mg en dat heb ik de vorige keer ook gebruikt (gele minions) Mijn vraag is wat jullie aanraden? Ik weeg 60 kilo en heb geen idee of dit goede x zijn. Uiteraard begin ik met kwartjes. Dankje"
"Haha bedankt voor de reacties, ik doe wel veel research omdat ik gewoon zeker wil weten wat ik neem, de effecten heb ik de vorige keer als prettig ervaren zonder nare bijwerkingen. Ik ben gewoon voorzichtig tijdens het gebruiken. Een halve is dan denk ik ook genoeg maar het is een feest van 14:00 smiddags tot diep in de nacht. En mij lijkt het dan dat als ik per kwartje pak dat de lol er dan tegen de nacht af is. Mijn vrienden gaan aan de 4fmp. Durf ik zelf wat minder"
"Dunnetjess33 zei: Twee keer deze.fde post is niet nodig trouwens.... Klik om te vergroten... Foutje!"
"BlijeChick zei: Hophophop even langs de testserviceeee best gezellig ook vaak, en je krijgt er soms een lolly. DUS, waarom niet?! Klik om te vergroten... Geen tijd meer voor helaas! Mijn vrienden zeggen dat die van hun getest zijn die ik pak"
"Dunnetjess33 zei: En soorten xtc zijn er niet. Wel verschillende pillen met verschillende hoeveelheid mdma in de pil. XTC = MDMA in een pil. Als jou pillen idd 220 mg zijn en jij weegt 60kg, is een halve eigenlijk al teveel voor jou. 60x1,5 = 80mg. En laat je pillen testen. Er gaan er namelijk ook rond van 300+mg. En het uiterlijk en naam van de pil zegt niets. Er worden pillen geperst met hetzelfde logo en kleur maar met heel groot verschil aan mg in de pil. Ook geef ik als tip je nog wat meer te verdiepen in het gebruik van harddrugs/xtc. Het is niet zo onschuldig als er verteld word en je komt bij mij nog wat onwetend over. Geeft niks, was ik eerst ook. Leer en lees aub. Het zijn geen snoepjes. Veel plezier bij je volgende feestje! Klik om te vergroten... Nee inderdaad! Maar daarom zit ik er mee of een halve wel genoeg lol geeft voor een dag van 14:00 smiddags tot diep in de nacht"
"ZERO- zei: Testcentrum. Klik om te vergroten... Geen tijd meer voor helaas"