Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste allemaal, ben al tijdje opzoek naar wat meer informatie over baclofen en/of diazepam bij t afbouwen van ghb. Wie weet wat meer? Ik ben momenteel voor de 4e x thuis aan het afbouwen normaal lukte dat nog met ghb van de ghb afkomen maar kan nu wel wat ondersteuning gebruiken, blijf nu toch te lang vast op 3ml met -0,5 ml elke 24 uur naar beneden. mijn dosis zijn wel al vast elke twee uur de wekker. ik heb baclofen 25 mg 30 stuks en genoeg diazepam 5/10 mg. Alvast bedankt!"
"Ja inderdaad bekend met de risico’s en bloeddrukmeter is weer aanwezig. Bedankt voor je antwoord. Je mag inderdaad best wel voelen dat het lichaam aan het werk is en afkick is eigenlijk wat je bij ghb wel kan verwachten. Alleen elke keer lijkt het begin knallend te gaan en dan komt het vastloop momentje. Ik zal inderdaad de diazepam alleen voor ondersteuning gaan gebruiken! Dan weet ik iedergeval dat 3 per dag ok is en zal ook zeker geen dagen achter elkaar aan de benzo’s hoeven gelukkig! Baclofen blijft dan ook in de la!"
"ik zal zeker laten weten hoe het is gegaan! zover heb ik nu 1x 5mg diazepam genomen toen ik merkte dat mijn verlaging wederom heftiger was lichamelijk dan de andere verlagingen en de diazepam maakte het absoluut dragelijk, zolang het dragelijk is ben ik tevreden want blijf reeel en bezig met afkicken. dus blij dat zo gelukt is! 👏🏼 ga de diazepam ook niet standaard de 8 uur innemen nu alleen indien nodig het werkte mij snel genoeg op moment dat de verschijnselen begonnen, ik vind absoluut dat afkicken/afbouwen zonder lijdensweg kan van begin tot eind met alleen ghb en af en toe dus nu een extra schop de goede richting in met medicatie. thnx! door naar de 0."
"ik zit nu op 2,5 ml elke 2 uur! ik heb besloten ‘s avonds te verlagen omdat ik onmogelijk slaap tijdens afbouwen en dat weet van de vorige keren. dat dan snachts moeilijk was om door te komen, nu ben ik dan bezig snachts met hoe dat verloopt ipv m’n koppie gek te maken om het niet slapen hoogstens even dutten. voor nu is dat prima dat komt later wel weer! bedankt! zeker mede dank je info hoor, dus bedankt voor sowieso alle inzet die ik hier zie op het forum! kleine dingen of tips kunnen grote verandering geven."