Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ben al aardig aan het googlen geweest, maar kan eigenlijk niet echt de "straatprijzen" vinden van een aantal benzo's en dexamfetamine. Vooral die benzo's schijnen flink duurder te worden nu het niet meer vergoed word. Misschien zijn er een aantal mensen hier die onderstaande pillen ook gebruiken en me willen vertellen wat zij per strip of tablet betalen. Gaat hier allemaal om spul dat van de apotheek af komt. Het gaat om de tabletten: Dexamfetamine 5mg Lorazepam 2.5mg Clonazepam (Rivotril) 2mg Diazepam 10mg Groetjes, Lilian"