Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik zit onder anderen dit topic te lezen. Ik zit namelijk echt met mn handen in het haar. Ik gebruik al een paar jaar regelmatig g. Steeds met duidelijke regels en pauze tussendoor. Gaat al paar jaar goed. Nu zijn de afgelopen dagen pechdagen voor mij geweest. Zeer stressvol en te lang naar de G gegrepen. Ik heb van 25 november tot 6 december niks meer gebruikt, Daarna is het mis gegaan. ik ben nu dus ongeveer 20 dagen constant on op gemiddeld 3,5ml per 2,5 uur, savonds voor slapen en midden in de nacht ong 5ml. ongeveer 30/40ml per dag. Ik besefte mijzelf kerstavond dat ik verslaafd raakte. Daarom heb ik die avond om 18;00 mijn laatste dosis genomen en toen stevig op mn tanden gebeten geprobeerd de nacht door te komen. Dit was een ware hel, rond 01:00 begon ik extreem te trillen, hartkloppingen, wanen en geluiden in mn hoofd. Mn bed zeiknat van het zweet en mijn lichaam ijskoud. Dit extreme gevoel bleef ongeveer aanhouden tot 04;00 uur. Toen zwakte dit af tot ongeveer 07:00. Ik dacht dat het me gelukt was maar niks was minder waar. Opeens weer extreme trillingen en angst werd alleen maar erger. Om 10;00 sochtends werd het me te veel en moest ik weer een dosis nemen. Vanaf dat moment ben ik er letterlijk ziek van geworden, als ik nu om de 2,5/3 uur geen dosis pak ervaar ik direct een extreme druk op mn hoofd en gesteldheid. Nu wordt ik door een maat ter kalmte gebracht dat ik dus niet erg verslaafd ben als ik het zo lang heb volgehouden om niks te pakken. Maar ik ben wel degelijk lichamelijk te afhankelijk om zonder hulp te stoppen. Ik wilde direct de verslavingszorg bellen maar hoor toch nog eerst even vanuit meerdere bronnen aan of dit nog zelfstandig valt op te lossen. Hij adviseerde mij online Baclofen 25MG en Lorazepam 2.5MG te kopen. Dit op gevoel 3 dagen te gebruiken en dat ik er dan met gemak van af ben (hij heeft ditzelfde ooit gedaan toen hij 6 weken lang on was geweest op 60ml pd). Kunnen jullie dit beamen of adviseren jullie mij een andere oplossing? Ik ben radeloos, compleet van de leg. Ik heb thuis mn verantwoording met vrouw en kinderen maar ben een emotioneel wrak gevuld met schaamte. Kerst is voor mij dit jaar al verpest. Ik wacht met smacht op een reply of een privebericht van iemand die mij verder kan helpen. Alvast heel erg bedankt."
"LisaM22 zei: Baclofen moet je proberen!!! Heb ik ook gedaan, en dat hielp echt heel erg! Ik doe het nu zonder want het gaat me best makkelijk af Genruik hooguit nog 1/2 ml per dag. Wel vervelend om je situatie te lezen... ik wens je echt heel veel succes Klik om te vergroten... Thnx! Ja ik baal echt vreselijk. Gebruik het al jaren maar nu is het er opeens in korte periode ingeslopen en ben ik afhankelijk. Hoe heb jij je gebruik omlaag gekregen? Al met behulp van Baclofen? 1/2 ml heb je die nog nodig of gebruik je dat alleen voor recreatie?"
"Hoi! Ik zit onder anderen op deze site te lezen. Ik zit namelijk echt met mn handen in het haar. Ik gebruik al een paar jaar regelmatig g. Steeds met duidelijke regels en pauze tussendoor. Gaat al paar jaar goed. Nu zijn de afgelopen dagen pechdagen voor mij geweest. Zeer stressvol en te lang naar de G gegrepen. Ik heb van 25 november tot 6 december niks meer gebruikt, Daarna is het mis gegaan. ik ben nu dus ongeveer 20 dagen constant on op gemiddeld 3,5ml per 2,5 uur, savonds voor slapen en midden in de nacht ong 5ml. ongeveer 30/40ml per dag. Ik besefte mijzelf kerstavond dat ik verslaafd raakte. Daarom heb ik die avond om 18;00 mijn laatste dosis genomen en toen stevig op mn tanden gebeten geprobeerd de nacht door te komen. Dit was een ware hel, rond 01:00 begon ik extreem te trillen, hartkloppingen, wanen en geluiden in mn hoofd. Mn bed zeiknat van het zweet en mijn lichaam ijskoud. Dit extreme gevoel bleef ongeveer aanhouden tot 04;00 uur. Toen zwakte dit af tot ongeveer 07:00. Ik dacht dat het me gelukt was maar niks was minder waar. Opeens weer extreme trillingen en angst werd alleen maar erger. Om 10;00 sochtends werd het me te veel en moest ik weer een dosis nemen. Vanaf dat moment ben ik er letterlijk ziek van geworden, als ik nu om de 2,5/3 uur geen dosis pak ervaar ik direct een extreme druk op mn hoofd en gesteldheid. Nu wordt ik door een maat ter kalmte gebracht dat ik dus niet erg verslaafd ben als ik het zo lang heb volgehouden om niks te pakken. Maar ik ben wel degelijk lichamelijk te afhankelijk om zonder hulp te stoppen. Ik wilde direct de verslavingszorg bellen maar hoor toch nog eerst even vanuit meerdere bronnen aan of dit nog zelfstandig valt op te lossen. Hij adviseerde mij online Baclofen 25MG en Lorazepam 2.5MG te kopen. Dit op gevoel 3 dagen te gebruiken en dat ik er dan met gemak van af ben (hij heeft ditzelfde ooit gedaan toen hij 6 weken lang on was geweest op 60ml pd). Kunnen jullie dit beamen of adviseren jullie mij een andere oplossing? Ik ben radeloos, compleet van de leg. Ik heb thuis mn verantwoording met vrouw en kinderen maar ben een emotioneel wrak gevuld met schaamte. Kerst is voor mij dit jaar al verpest. Ik wacht met smacht op een reply of een privebericht van iemand die mij verder kan helpen. Alvast heel erg bedankt."
"Raver zei: Niet in 1 keer stoppen! Het kan veel pijnlozer. Lees dit eens: https://drugsforum.nl/threads/ghb-afbouw-informatie.61829/ Baclofen en Lorazepam zijn hulpmiddelen, geen vervangers van de GHB. Je lichaam is afhankelijk van het spul, je hebt wel lang niet gebruikt 's nachts maar dat was niet zonder klachten. Zoals te lezen had je flinke ontwenning, en het was zelfs nodig een dosis te pakken. Dan ben je zeker afhankelijk van het spul. Hang on, been there too! Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Ook wat aan je post gehad. Ik heb de hele dinsdag op de 4ml per dose gezeten. Heel slecht geslapen snachts. Woensdag om 11u verlaagd naar 3.6 per dose. Ging opzich prima, alleen de nachtrust had ik nodig. Daarom een flunitrazepam genomen. Werd ik heel rustig van een sliep gelijk, wel wakker geworden om 2 uur en 5 uur om wat g te pakken. Toen donderdag om 11 uur weer verlaagd naar 3.2ml. Ging hele dag weer prima, snachts weer een goede nachtrust gepakt (uiteraard wel met 2x wakker worden). Nu vandaag heb ik net mijn eerste verlaging van 2.8ml op. Alles lijkt nog goed te gaan maar waarschijnlijk zit die fluni ook nog in mn systeem. Heb voor de zekerheid 10mg diazapam meegenomen naar werk, mocht het benauwd worden. Ik hoop dit op deze manier vol te houden. Ik heb woensdag baclofen en lorazepam besteld, komt morgen binnen. Zullen deze middelen mij helpen ontwenning/drang in de kiem te smoren?"
"Gestopt! Als volgt: - Maandag 25: 02;00 4,5ml, tot de volgende dag. - Dinsdag 26 dec: Vanaf 11:00 uur verlaagd naar 4ml. - Woensdag 27 dec: Vanaf 11:00 verlaagd naar 3,6ml. -Donderdag 28 dec: Vanaf 11:00 verlaagd naar 3,2ml (erg onrustig deze dag, 2 maal 5mg dia gepakt en hielp erg goed de werkdag door te komen.) + De nacht geslapen op een Fluni. Vrijdag 29 dec: Vanaf 11:00 verlaagd naar 2,8ml (ook weer erg onrustig, 2x 5mg dia) + De nacht geslapen op een Fluni. Zaterdag 30 dec: Vanaf 11:00 verlaagd naar 2,4ml. (smiddags kwam de baclofen en Clora binnen) Om 18:00 de laatste dose genomen en toenb overgegaan op 25mg baclefon. WAT EEN WONDERMIDDEL! om 23:00 nog 25mg bac genomen, 2.5 Clora en een beetje Oxe. Zondag 31 dec: Wakker geworden met 25mg bac en 1/4 van een clora. Dit smiddags en savonds met oud jaar nog eens gedaan. Maandag 1 jan: Nogmaals hetzelfde schema als 31 dec aangehouden. Vandaag 2 jan: sochtends 10mg bac op, vananond nog een keer. Ook wordt dit de eerste avond (na 5 dagen ofzo) dat ik ga slapen zonder pammetjes. Verder maakt mij dit niet uit! Ik voel mezelf weer fris en actief. Geen paragevoel en mentaal weer het gevoel meer dingen te kunnen ondernemen. Ik gebruik al jaren G, maar van deze periode ben ik erg geschrokken. Het sluipt erin voor dat je er erg in hebt en het maakt je zo loom als een vaatdoek. Het is leuk spul voor in de weekenden, doordeweeks echt vanaf blijven. Ik ben in ieder geval even genezen!"
"Raver zei: Top man! Fijn dat je hebt kunnen stoppen dmv afbouwen/baclofen. Klik om te vergroten... Zeker man! En bedankt voor je reactie. Aan de hand van jouw uitleg heb ik op primitieve wijze geprobeerd mijn gebruik te verlagen. Dit overigens wel zonder bloeddrukmeter en andere beschreven voorwaarden. Ik wist van mijzelf dat het gebruik niet extreem zwaar was, dus ik vertrouwde op mijn lichaam. Afbouwen was wel klote, niet eens zo zeer fysiek. Maar mentaal geeft een dose je totaal geen relaxt gevoel meer. Het is meer om te 2 uur toeleven naar een dose waar je niks van voelt maar waardoor je in ieder geval niet para wordt . De meningen zijn verdeeld over Baclofen maar ik kan dit echt aanbevelen (iig bij een lichte verslaving). Bij mij gaf het echt een innerlijke rust en nam alle behoefte weg."
"Cravings tijdens het afbouwen had ik nauwelijks. Nu ik gestopt ben zijn ze bizar! Gisteren heb ik geprobeerd de hele dag zonder Baclofen door te komen. Dit ging nog redelijk. Zwaar getraind in de gym om de euforie weer een beetje terug te vinden. Vannochtend werd ik wakker en was de drang extreem. Daarom 10mg bac genomen en 5 minuten geleden nog 10mg bac. Ik denk dat ik dit voor mn eigen veiligheid nog even zo aan houdt tot volgende week. Verder ligt er overal in mn buurt wel een buisje oid. Deze ga ik het weekend allemaal door de wc spoelen! Het is nu vooral een mentale kwestie geworden. Ik voel me saai, duf, emotieloos. Aan de andere kant wel helder, kan weer nadenken en dingen onthouden. Voor mij voorlopig nooit meer! Wellicht in de zomer nog is op een festival maar wat een vreselijke sluipmoordenaar!"
"Beter vandaag de wc in ermee! En wat is jouw visie op pammetjes? Dragen clorazepam en diazapam bij aan hoe ‘happy’ je bent? (Nog liggen van tijdens afbouw) Aangezien ik geen oxe meer pak, heb ik vannacht niet veel geslapen. (Waarschijnlijk ook een van de redenen hoe ik mij vandaag voel). Grt"