Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben momenteel mijn ex aan het proberen te helpen te stoppen met haar verslaving. De verslaving is vooral omtrent coke en wiet. Ze had mij 2 a 3 maanden geleden gevraagd om haar te helpen met stoppen maar hoe meer ik haar probeerde te helpen hoe meer ze me weg duwde. Tot een maand geleden dat ze niks meer met mij te maken wou hebben. Ik weet dat haar broer weet van haar gebruik maar nie hoe erg het was dus ik ben met hem gaan babelen en hij verschoot ervan. Hij is nu al een week aan het proberen dat haar zus met hem komt praten niet wetend dat haar broer met mij gebabbeld heeft. Ze weigerd contact op te nemen en ik weet van verschillende bronnen dat ze weer serieus aan het gebruiken is. Recenste voorbeeld is 30 uur lang coke bezig zonder te slapen. Nu is er voor ons maar 1 stap over en dat is naar de moeder gaan die helemaal van niks weet. Buiten dat ze toch vaker wiet gebruikt maar niks van de coke. Ze heeft me vandaag nog gestuurd dat ik haar leven kapot aan het maken ben en dat ze niks meer van mij wilt horen. Volgende week gaan de broer en ik samen zitten om het tegen de moeder te zeggen en later die die week om met mijn ex te praten en te overwegen om een opname te doen. Ik vraag me gewoon af als ze mij het ooit zal vergeven of mij heel haar leven zal haten want in mijn ogen ben ik gewoon bezig wat ze mij gevraagd heeft ookal zegt ze dat ze het niet meer wilt. Uit haar eigen stoppen heeft een heel kleine kans om te slagen want in het afgelopen jaar heeft ze het 3 keer ondernomen en telkens werd het erger. Plus zelfs wanneer ik zei dat ze me gewoon moest zeggen dat ze gebruikt had verzweeg ze alles tegen mij en kwam er op een later tijdstip achter. In mijn ogen haar grootste probleem is vooral haar vriendenkring. Dus ja dit is mijn verhaal. Mijn vraag gewoon is zou ze het mij ooit kunnen vergeven. Als dit niet zo is ga ik het erg vinden maar voor mij het belangrijkste is dat zij gezond wordt."