Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een maand geleden met dit syndroom geconstateerd. Gelijk gestopt want ze waarschuwde ook voor de kans op accute nierfalen. Nou heb ik er wel echt moeite mee omdat de mensen om mij heen wel nog dagelijks flink wat afroken. Heeft er iemand ervaring met dit syndroom en recreatief gebruik (1 keer in de maand bijv.). Ik kan daar namelijk niks over vinden of het dan ook nog gelijk terugkomt. Overigens had ik ook geen behoefte aan de hete douches/baden. Ik stond nog steeds kotsend 's ochtends onder de douche maar schijnbaar hebben veel mensen met chs hier wel baat bij. Misschien moet ik zelf maar een onderzoek gaan starten haha."