Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is een gegeneraliseerde angststoornis. Het uit zich in paniekerig voelen en hyperventilatie. Maarja heb ook chronische hyperventilatie. Zo’n paniekaanval duurde normaal 20 min ongeveer met van alles en nog wat zoals hartklopppingen enz. Ik heb nu al 2 maanden geen aanval meer gehad. En nee ik heb het nooit direct na drugs gehad. Het kwam door erg veel stressfactoren in mijn leven. Die probeer ik nu weg te werken en eindelijk weer een gekke avond met mijn vrienden die ik al lang niet gezien heb. En super bedankt voor de dosering enz xx"
"Ja inderdaad zeer fijn! En ja de keuze was er wel al een beetje maar ik bleef bang omdat er altijd mensen zijn die meteen zeiden: dat word je dood enz. Ik heb inderdaad mijn beste vriendin sterk in vertrouwen genomen die ook nuchter blijft tot ze zeker weet dat ik goed ga. Heel erg bedankt! X"
"Lieve allemaal, Ik heb sinds januari 2017 een angststoornis. Hiervoor ging ik regelmatig naar feestjes en gebruikte ik wel is wat. Waar de angststoornis precies vandaan komt weet de therapeut niet. Zij heeft mij verteld dat het echt niet alleen door de drugs kan komen. Nu ben ik al sinds januari niet meer naar feestjes geweest en heb ik niet meer gebruikt. Mijn vrienden willen dit weekend is Mdma doen (poeder). Ik voel mij al stabieler dan eerst en heb ook een stuk minder last van de angstklachten. Maar wat denken jullie? Zijn de angstklachten hierna dan weer heel erg terug? En wat kan ik doen om mijn dip te verminderen? Xxxx Layla"