Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok om jullie even uit de brand te helpen.. op een ander topic las ik dat het oraal kon. Ik heb voorheen een maagzweer gehad en loop dus de hele tijd te kosten. Ik las: het gaat veel harder en je moet het verkruimeld in een vloeitje naar binnen schuiven. Nou een kwartje geprobeerd, benieuwd naar de werking. Een kwartje zonder vermalen en vloeitje ging erin. Merkte er niks van. Een kwartje Vermalen in een vloeitje kwam er 4 uur later onaangebroken weer uit. Nog een verrassing: het is zo klein dat je er niets van voelt hoor! Ik ben benieuwd naar andere ervaringen..."