Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zelf heb in begin 2006 in de detox in den haag gezeten en daarna in mistral ( dat is voor de jongeren onder ons.+- 16-20 jarigen) Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die er een goede ervaring mee gehad heeft. Ik schrik er serieus van wat ik nu allemaal lees, had echt geen idee dat het zo slecht eraan toe ging. zijn er hier ook mensen die in mistral hebben gezeten?"