Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Laat ik voorop stellen dat ik behoorlijk dom ben geweest en een fout heb gemaakt. Ik heb een behoorlijke hoeveelheid speed gekocht in pastavorm, dit zelf gedroogd en wat laten testen. De gedroogde speed heb ik vervolgens in pony packs, in een dicht plastic zakje weer in de vriezer gelegd. Ik had op het internet gelezen dat dit gewoon moest kunnen en kon zelf ook geen reden bedenken waarom niet. Blijkbaar niet dus! Alle speed is ontzettend geel en nattig geworden en wat ik ook doe ik krijg het niet droog. De speed is getest op 54% amfetamine en 46% sulfaat. Prima spul dus. Na alles wat ik gelezen heb is het gele niet heel gek en is er niks schadelijk aan. Het spul geeft nog een prima resultaat. Het is alleen wat lastig snuiven zo. Weggooien vind ik zonde. Ik zit er dus aan te denken er neusspray van te maken. Zou dat werken? Zijn er nog andere goede oplossingen?"
"Niet schadelijker dan pep sowieso al is :P. En het is wat ik gelezen hebt, hoeft dus niet per se te kloppen. Als iemand betere info heeft dan luister ik graag. Ik heb het ten eerste gewoon op de standaard manier geprobeerd, pony pack open, spul goed uitspreiden, half uur wachten, paar keer goed ompakken en repeat. Na een paar uur was het nog niet droog. Ook de verwarming hielp niet echt."