Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele, niet drogende speed

Gele, niet drogende speed

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de magnetron kan ook heb ik hier en daar gelezen...in ovenstand welliswaar...
Neem hier ff een kijkje: viewtopic.php?f=4&t=29293

grts
L
LaquatussLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Laat ik voorop stellen dat ik behoorlijk dom ben geweest en een fout heb gemaakt.

Ik heb een behoorlijke hoeveelheid speed gekocht in pastavorm, dit zelf gedroogd en wat laten testen. De gedroogde speed heb ik vervolgens in pony packs, in een dicht plastic zakje weer in de vriezer gelegd. Ik had op het internet gelezen dat dit gewoon moest kunnen en kon zelf ook geen reden bedenken waarom niet. Blijkbaar niet dus!

Alle speed is ontzettend geel en nattig geworden en wat ik ook doe ik krijg het niet droog.

De speed is getest op 54% amfetamine en 46% sulfaat. Prima spul dus. Na alles wat ik gelezen heb is het gele niet heel gek en is er niks schadelijk aan. Het spul geeft nog een prima resultaat. Het is alleen wat lastig snuiven zo. Weggooien vind ik zonde. Ik zit er dus aan te denken er neusspray van te maken. Zou dat werken? Zijn er nog andere goede oplossingen?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niks schadelijk aan? :)

Heb je al geprobeert van de pep onder een lamp te leggen?
Had vroeger zo'n buiglampje dat ik een kleine 10cm boven de pep hangde, droog gegarandeerd!
Bewaarde me pep vroeger nooit in de vriezer wel in de ijskast..., als dat 'vocht of weetikveelwat' van de pasta bevriest denk ik dat het idd moeilijker droog te krijgen is.

Op welke manieren heb je inmiddels al proberen te drogen?

Kappe kappe kappe omkieperen kappe kappe kappe....terug onder de lamp en....herhalen....

grts
L
LaquatussLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet schadelijker dan pep sowieso al is :P. En het is wat ik gelezen hebt, hoeft dus niet per se te kloppen. Als iemand betere info heeft dan luister ik graag.

Ik heb het ten eerste gewoon op de standaard manier geprobeerd, pony pack open, spul goed uitspreiden, half uur wachten, paar keer goed ompakken en repeat. Na een paar uur was het nog niet droog.

Ook de verwarming hielp niet echt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."