Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ben een behoorlijk gediplomeerde ADD er. Ik heb mijn diploma's zonder ritalin gehaald. En dat was een zware strijd met cursussen. Er gewoon achter gaan zitten lukte niet. Daardoor ontstond geheid een achterstand wat dan weer de druk verhoogde wat dan weer ansich de slaagkansen verkleinde. De gegeven opmerkingen ''als je het niveau niet hebt helpt ritalin niet'' zijn erg kort door de bocht. Als je geen ADD hebt begrijp je het niet. Wat een wereld van verschil er ontstaat door WEL achter die boeken te kunnen zitten. Daar helpt die ritalin. Als je geen leesdiploma hebt heb je niet veel aan een boek. De informatie uit een boek vatten en reproduceren daar heb je geen doping voor nodig. Het achter dat saaie boek gaan zitten DAAR helpt die '''doping''' . Hoop dat degene die zo dom reageren geen bril dragen! Das namelijk studeren met hulpmiddelen."