Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: jcp zei: Zo lekker bezig pipo! M.a.w. ergens in 2010 komt wiet op lijst 1 te staan... :P Klik om te vergroten... Bijna goed. http://www.nu.nl/politiek/2547778/sterk ... drugs.html"