Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb er nog steeds geen tijd/ plek voor gevonden jammer genoeg. Wonen jullie allemaal al in je eigen huisje of is het voor jullie ook wachten tot je ergens een vriend van je alleen thuis is ?"
"haha, ik had het twee keer geprobeert eerste keer vouwde ik dat hele envelopje open en toen klapte de gevouwde kanten zeg maar weer terug en dan vliegen de ketamine kristallen je om de oren haha, maarja twee de keer (en toen ook gesnoven gister dan) gewoon net als een envelop openen en dan zachtjes tikken maarja, zaterdag maar weer even kijken of ik een geschikt moment kan vinden om het nog eens teproberen want ik heb nog nooit een trip middel gebruik en ben wel bernieuwt Iemand nog tips?"
"Oja, Hoe is het als je Keta gebruikt en je zit in een huis gewoon met een stel vrienden en hun drinken en jij gebruikt Keta kan dat ? of zeggen jullie van je moet RELAX ergens alleen zitten want anders word je gek? Heb er wel zin in moet ik zeggen"
"KETA- MOLE !!! zei: neej dat kan heel goed aleen moet je het dan houden bij 1 á 2 lijntjes en niet door gaan want dan zit je voor pampus en is het niet echt gezelig meer omdat je amper kan bewegen en moeilijk praat. als het effect is uitgewerkt kan je weer een beetje bijpakken ENJOY de KEET !!!! VREDE! Klik om te vergroten... Maar woensdag had ik teweinig genomen want toen voel ik me alleen duizelig, en ik wil juist even wazige dingen zien toch. Of kan dat ook met weinig en had ik woensdag gewoon HEEEEL weinig?"
"Het probleem is ik zit NOOIT op me kamer, dus stel ik zou op me kamer gaan zitten komen ze toch echt wel kijken of ik niet ziek ben haha. Maarja ga je niet in je eigen (hard op) praten tijdens je trip ? :P"
"eXeCuze zei: keet werkt maar een uurtje je kunt tog wel een uurtje buite blijven ? mja laatst ook weer eens keta gedaan NOOOOOOIT meer wat een troep zeg ik was aan het fietsen en ik vroeg me af of ik wel echt aan het fietse was of dat ik me dit verbeelde ik werd helemaal para daarna ook goed vaak moete kitsen voor mij geen keet meer dus geeft mij maar een lekker snoepje Klik om te vergroten... Snoepjes zijn nooit weg, maarja veel mensen belooft dat ik het een tijd niet meer zou doen dus ook even zo vol houden hehe. Al geen snoepie meer gedropt sinds Koninginendag"
"Ik heb al een tijdje 1 gram ketamine opzak, want ik wou het eens een keer proberen. Vandaag was ik buiten met een groepje en toen hadden we het er over en op het 1 kwam het ander dus ik en nog een jonge hebben allebij een klein lijntje gedaan omdat we het even wouden voelen wat het allemaal in hield. Dus zo gezegt zo gedaan wij snuive maar na een kwartier voelde ik me duizelig (niet misselijk) en ik vond het VEEL lijken alsof ik lekker veel heb gedronken. Maar ik zag geen rare dingen of niets raars mee gemaakt ja ik was redelijk verdooft maar hoe kan het had ik teweinig genomen of heeft de dealer mijn een oor aan genaait ?"
"Nee inderdaad, ik bedoelde Draaierig echt een beetje het "dronken" gevoel. Maar dan word het zaterdag denk ik maar 2x zoveel dan ofzo he Btw. Lijntjes leggen is niet echt mijn ding, vooral niet met die kristalletjes"