Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sinds mijn 14 de ben ik beginnen gebruiken. Dat begon met het roken van een jointje en daarna heb ik zowat alles gehad wat er toen was. Een hele periode was dat speed daarna coke. Dan stopte ik met snuiven en begon ik mijn drugs intraveneus te gebruiken. Lange tijd was een mix van heroine met coke om na heel wat omzwervingen weer speed te gaan gebruiken. Ik wil wel zeggen dat ik altijd zelf bewust gekozen heb voor het gebruiken van drugs en dat niemand mij daartoe hoefde te overhalen. Per definitie ben ik dus ook maar een "junk" gelijk zovele. Wel ik haat het als mensen mij over dezelfde kam scheren. Ik ben nu 40 jaar. Ik gebruik nog altijd dagelijks speed welke ik nog altijd spuit. Ik heb een zoon van 8 jaar die heel zwaar gehandicapt is motorisch en mentaal. En ik hoor jullie al denken door mijn gebruik. Ik moet u teleurstellen. Dat heeft er helemaal niets mee te maken. Mijn zoon heeft het ATR-X syndroom dat erfelijk bepaald is. Waar de moeder drager van is en dat alleen bij jongens tot uiting komt. Er zijn in belgie niet zoveel gevallen gekend.Mijn zoon gaat overdag naar een semi internaat waar hij de nodige therapie krijgt maar hij komt elke avond naar huis . Ik draag al 8 jaar alleen zorg voor hem. Ik doe gewoon wat een ander doet. Ik krijg een uitkering maar ik ga dagelijks werken in een dierenasiel. Kindergeld ziekenfonds dat is allermaal in orde. Ik woon al 10 jaar bij dezelfde woningmaatschappij.Uitgaan zegt mij niets, vrienden heb ik niet op 2 na. Ik kijk nooit tv maar wees gerust ik ben op de hoogte van hetgeen rond mij gebeurd. Ik hoef niemand te gaan bestelen of te rippen. Ik hoef ook niet de straat af te dweilen op zoek naar spul. Ik zie het zode één drinkt graag een glas rode wijn 'savonds bij de tv, een ander rookt graag een sigaar en ik gebruik mijn speed. Daarmee wil ik enkel aantonen dat er toch uitzonderingen zijn die wel perfect kunnen funtioneren."
"NorthernLightBE zei: weyoun22 zei: counterstrikert zei: Wat een kutzooi ook allemaal... vrijdag, ik ben het echt zat nou wil ik echt pep.. Klik om te vergroten... Des te meer reden om voorlopig even geen pep te halen lijkt me. "Het is vrijdag" is een slechte reden om pep te nemen. Het is erg makkelijk om aan te komen trouwens waar je ook woont. Ga gewoon een paar dagen als uitzendkracht in een willekeurige fabriek werken en je hebt meteen een paar nummers. Klik om te vergroten... Je zegt net dat hij geen pep meer moet halen, en dan geef je hem tips om nummbertjes te regelen? Ik volg deze thread ff want ik maak me zorgen om counterstrikert. Hou vol, dan hoef je dit geen 2de keer mee te maken..denk aan waarom je stoppen wou. Als je nu toch weer doet, moet je weer dezelfde shit maken als de afgelopen jaren, dat wil je nu zelf toch ook niet Klik om te vergroten... Ik ben het volledig eens met NorthernLightBe als hij zegt dat hij zich zorgen maakt om counterstrikert. Het lijkt me dat deze laatste echt wel passende hulp nodig heeft."