Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben nu 24, en heb zo een 3/4 jaar lang last van Chronische angststoornissen, het begon allemaal toen ik ong. 16 was en begon met blowen, soms als ik blowde voelde ik me niet zo lekker beetje vaag in mn hoofd en ik werd ook angstig en kreeg last van tintelingen in mn nek buik armen en benen plus hartkloppingen en het gevoel van geen adem meer te kunnen halen. Dus ik minderde wat met blowen maar het kwam tog wel weer eens terug ( niet altijd ) Ik had geblowed gedronken en een pil( xtc ) geprobeerd, MIS dus... helemaal zweetten raar gevoel in me benen MOON WALK id net als je op een trampoline loopt ging naar 3 uur gelukkig over, Daarna niet meer last van gehad, we hadden ruzie in de kroeg en openstond een vecht partijtje niks bijzonders dat gebeurd hier wel vaker , die zelfde avond op straat kwam ik die jongens weer tegen en ze hebben me naar de ****** geslagen geschopt ect. En daarna zijn de problemen begonnen Ik werd weer niet lekker ( net zo als met drugs ) Maar ik had niks gebruikt!!!!!! ik dacht serieus dat ik dood ging daar in de stad, dus naar de dokter niks te vinden toch maat er naar de psycholoog en ja daar kwamen ze er achter ( meer door dat ik zei van als ik alcohol krijg heb ik nergens last ) Dat ik last van Chronische angststoornis had. Bla Bla paar jaar verder medicatie gehad ging prima ook met blowen, maar ik werd er echt 100% Emotieloos van dus ben gestopt met medicatie Maar nu altijd ( als ik niet heb gedronken ga ik bad van de wiet ) Zelfs al na 1 HIJS!!!! Ik vind dit niet leuk en is dat normaal??? ik weet het lijkt simpel niet meer blowen maar het is tog ook wel lekker en het gaat ook wel es goed. Mijn vraag is nu waarom ga ik bad op wiet en is hier wat aan te doen? misschien homeopathische medicijnen? Mvg Kunker Ps als mensen hier ook last van hebben ook zonder drugs en je wilt er es over praten stuur maar een PM !"