Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een jaar lang bijna elke avond wel 1 of 2 dopjes g genomen om savonds te ontspannen, en in het weekend op feesten meer, echter afgelopen1/5 maand steeds vaker genomen omdat slapen niet meer lukte en toen kwam ik erachter dat ik lichamelijk verslaafd was gelukkig na 1 week sterk afbouwen nu al 2.5 week clean echter heb nu wel. Last van angst /depressie ik slik op recept van de huisarts 3 x 5 mg baclofen per dag en 3 x 10 mg oxazepam nu voor ongeveer 2 weken echter wil hier wel vanaf en helpt ook niet heel de dag door, ik heb zitten lezen en onderzoeken naar supplementen als: 5htp GABA S-adenosylmethionine Iemand hier ervaringen mee Ik ga uiteraard ook nog naar een psycholoog maar lange wachtlijst"
"Zo nou dat je het zegt had het gister voor het eerst genomen maar kreeg inderdaad druk op hoofd plus hoofdpijn dus dat doen we niet meer. Wil nu vooral kijken naar de GABA supplementen heb je hier ervaring mee? Voor de rest eet ik echt super gezond tegenwoordig en sport ook veel"
"Raver zei: Baclofen zou moeten helpen. Maar de dosis die je slikt is erg laag. De benzo's zou ik zeker niet te lang slikken, afkick hiervan is echt heel klote. 5htp kan helpen.. Dat doet iets met je serotonine namelijk. De klachten die je ervaart lijkt me te linken aan GABA downregulatie. Al schijnt GHB ook werking te hebben op je serotonine, dat zou de depressie klachten kunnen verklaren die veel GHB patienten ervaren na stoppen. En aangezien jij nu ook depressieve klachten beschrijft. GABA heeft voor mij amper werking. Maar je kunt het proberen. Dit schijnt de bloedhersen barriere niet eens te kunnen passeren. Dus heeft het geen werking in de hersenen. Beste lijkt me om tot de psycholoog ongeveer 60mg Baclofen te slikken. Daarnaast ook goed slapen, gezond eten en probeer echt te sporten. Dat werkt echt goed tegen psychische klachten. Supplementen/medicijnen kunnen helpen maar de oplossing zit hem niet alleen daarin. Klik om te vergroten... Sorry las je reactie later maar bedankt voor de info ik zal me baclofen opschroeven"