Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de fijne reacties allemaal! Daar kan ik wel wat mee. Zal gewoon een lekker muziekje luisteren, kijken of ik een sapje/snack kan halen bij de kiosk of automaat en evt socialisen met andere feestgangers als ik daar zin in heb. Powerbank is ook een goeie tip. 2CB heb ik nooit gebruik maar lijkt me ook wel een fijne manier om door het uitwerkingsproces te gaan dus die zal ik onthouden voor een andere keer."
"Beste mensen, Aanstaande vrijdag ga ik naar ADE Audio Obscura in mijn eentje en ik ben alvast mijn reis terug naar huis aan het plannen om te zorgen dat ik wel veilig thuis kom. Ik vroeg me af of jullie tips hebben om een twee uur lange reis (Ams-Tilburg + fietsen) goed door te komen, voornamelijk na gebruik van xtc en zonder mensen die op me letten. Ik zal iig niet te veel gebruiken. Normaal met vrienden ga ik tot ongv 1,3 pil en dan ben ik flink vaag, maar ik ben nu van plan om niet verder te gaan dan 3/4 of hooguit een hele (verdeeld over 6 uur tijd). Ik vroeg me vooral af wat ik nodig heb voor de treinrit naar huis, extra water, of misschien suiker drankjes (cola), snacks, koptelefoon voor muziek? Hebben jullie ervaringen met zo’n lange vervelende reis terwijl de drugs aan het uitwerken is en zonder afleiding? Groetjes, Kroket"