Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga straks uit en dan ga ik natuurlijk ook drinken, maar morgen moet ik oxazepam gebruiken. Kan dat kwaad aangezien er nog alcohol in m'n bloed zit de dag erna? Ik weet dat het gelijktijdig echt erg kan zijn, maar weet niet of dat zo is de volgende dag zegmaar. Ik ga straks al weg dus ik hoop echt op een antwoord:P. Alvast heel erg bedankt!!!"
"Hooguit 5 biertjes en wat sterke drank(20%/30%, en niet veel daar van). Ik slik de volgende dag 1 tabletje van 10 mg, en ik denk dat er ongeveer 12 uur tussen zit. Als ik dit zo teruglees lijkt het me niet echt kwaad te kunnen, maar wil het voor de zekerheid toch even weten. Dank voor de reacties!"