Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb gister voor het eerst PMA gebruikt en het werkte echt heftig. Voelde mij zo verfrissend en goed. Kan je deze drug nou zo vaak nemen als je wilt, of moet er een bepaalde tijd tussen zitten wil je het zelfde effect evenaren?"
"Flip Trip zei: En wat ik nog zou willen weten, in welke vorm heb je PMA gekregen en wat heb je voor een dosis gepakt? Klik om te vergroten... Ik had het in de vorm van pillen. Ik had er eerst anderhalf ingenomen, toen anderhalf uur later nog een halve en later nog een paar. In totaal 6 stuks. Ik had me nog nooit zo goed gevoeld. Ik werd er lekker energiek van en had overal zin in en alles wat interessant. Heb echt de hele nacht door getript, dat was zeker wel vet. Ik ga het zoiezo niet te vaak doen, maar zeker wel voor herhaling vatbaar. Gister ook weer 4 stuks achterover gemikt. Ik weet het...2 dagen achter mekaar is misschien erg veel van het goede, maar ik vond het eergister zo ontzettend vet en ik dacht ''oh well, tis weekend, so what.." Maargoed, nu zet ik er voorlopig even een punt achter en ik zie wel wanneer ik het weer ga doen."
"Nee, het was duidelijk geen mdma, dat had ik anders wel gemerkt. Dit was een andere ervaring. Het waren pillen van 110mg. Van 2 pillen kun je natuurlijk al in coma raken, maar dat ligt bij ieder persoon anders, net als alle andere drugsoorten. Zoiezo kan ik altijd wat meer hebben dan andere, zo blijkbaar ook PMA. Maar aangezien dit, ondanks dat ik het goed kon hebben, toch wel een riskante drug is, ga ik er zeker geen gewoonte van maken. Eens in de zoveel tijd is wel weer eens leuk, maar ik hoef het zeker niet op weekelijkse of al helemaal niet op dagelijkse basis. Ik ben bang dat ik dan zeker wel binnen een jaar de pijp uit ben. Zo 2 dagen achter elkaar was wel te hendelen, maar ik doe uiteraard voorzichtig."