Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is er een risico als men antidepressiva neemt (Lambipol 200mg, Efexor Exel 75mg and Deanxit) en men ook (party)drugs neemt (xtc, special K, speed, coke, ghb)? Kan het zijn dat de werking van die drugs niet echt door komt omwille van de inname van antidepressiva? Totnogtoe merkte ik (haast) niets van inname van xtc, coke en ghb. Liefst geen vooroordelen o.w.v. het nemen van deze drugs. Ik neem ze maar heel af en toe en weet ook wel dat het beter is van niks van dit alles te nemen!"