Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nausea zei: Ben slomer geworden. Vroeger lette ik op mensen, wat ze van me dachten en nu zeg ik gewoon wat ik denk (in zeker mate lol). Door schijt aan alles te hebben heb 'k een hoop voor mezelf verneukt maar ik zou niet terug willen gaan naar pre-verslaving Nausea. Constant zorgen maken over wat mensen van me denken, geen gesprek kunnen beginnen zonder te trillen, geen grapjes kunnen maken, nul connectie voelen met de mensen om me heen. Ben nu wel half debiel maar kan ten minste open en mezelf zijn tegen mensen ipv het perfecte plaatje neer te willen zetten. Kan minder goed nadenken dan vroeger, heb minder fantasie. Vroeger was het enige wat ik deed dagdromen, nu is dat bijna volledig weggezakt. Jammer maar wat doe je er aan. En enorm kunnen omslaan qua emoties. Ik had dat al maar het is 10 keer erger geworden. Psychedelica en disso's (met mate, een keer per maand max) zijn de enige soorten drugs waar je daadwerkelijk wat aan hebt. De rest is troep. Toen ik een half jaar geleden begon met meer gebruiken voelde ik me met de dag dommer worden. Nu wat geminderd en voel dat ik weer de oude aan het worden ben (min de onzekerheid). Een keer is leuk maar het is en blijft vergif. Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen. Klik om te vergroten... Wat gebruik en gebruikte je?"
"Wanneer ben je volgens jullie echt verslaafd?"
"Ik ga op dit moment nogal hard op speed, wie nog meer? Iemand tips voor als je net iets teveel genomen hebt? Ik voel m’n hart heel hard bonzen ❤️"
"Tijdloos zei: Staat er naast rapporteer... puntjes ,? Daar kan je het bewerken of verwijderen Klik om te vergroten... Het lukt alleen om m’n eigen reacties te verwijderen"
"Alles graag Tijdloos zei: Ach @Roze Olifant @Mevrouw Pløp @Mezelf kunnen het wel opruimen Klik om te vergroten... 😝"
"KoekoekAnna zei: Alles graag 😝 Rat zei: Stukje lopen hielp mij altijd als je er lcomfortabel mee bent om buiten te zijn of maybe gewoon in je huis/tuin. Naar mijn ervaringen worden hartkloppingen en dergelijke klachten veel erger als je erop let (ook al denk je dat je dat niet doet) en kan zelfs tot een paniekaanval leiden soms. Het lijkt dus vaak veel erger lijken dan dat het is. Als dit bij mij gebeurde waren de klachten vaak weg na een stukje lopen, en frisse lucht doet je sws goed! Even buiten in de tuin gaan zitten helpt ook bij mij. Wat mij ook vaak hielp is even douchen of even rustig gaan zitten zorgen dat je hele lichaam ontspant met een lekker muziekje op of zo evt ademhalingsoefeningen Klik om te vergroten... Thank u ❤️ Ga ik proberen Klik om te vergroten..."
"Wat gebruik jij op dit moment?"
"Ultieme combinatie op een festival?"
"Tijdloos zei: Bij muziek en festivals past dit topic lol Klik om te vergroten... Ik verwijder alles al, maar Thanks"