Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit zo ongeveer met hetzelfde verhaal, waar heb jij jouw advocaat gevonden?"
"Zweten is wel normaal, ik heb soms ook wel eens wat koude rillingen dat je dan zo'n mini spasme even krijgt ofzo.. weet ook niet precies hoe dit komt maar moet zeggen dag dit meestal wel pas is als we al langer bezig zijn & er genoeg in zit! Maar hier heb ik me nooit echt aan gestoord verder ik kan ook altijd gewoon eten, inderdaad dat lege maag gevoel! Is wel altijd gelijk weg als ik gegeten heb en alles gaat er in ookal smaakt het soms wat minder & op de bank liggen is zeker heerlijk, ligt heel erg aan de omgeving bij mij. Ben ik ergens mee bezig kijg ik wel energie, maar lig/zit ik lekker ergens thuis kan ik ook zo uren blijven zitten en gewoon wat praten roken etc.. Wordt er ook nooit zomaar echt een stuiterbal van eigenlijk.."
"Alcohol lichamelijk, xtc/mdma psychisch"
"2e dag heb ik zelf altijd wel wat meer nodig omdat (zoals hierboven vermeld) je dan toch ietwat vermoeider bent.. eerste puntje/lijntje geeft dan wel wat energie maar om echt "hard te gaan" heb ik er dan wel 1 extra nodig vaak Kater ervaar ik dan als extra vermoeid en futloos. Inderdaad ETEN, drinken en optijd even rusten!"