Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb zelf ook hoge bloeddruk, en jarenlang flink wiet, speed, coke en xtc/mdma gebruikt. Nu inmiddels spijt van, maar goed. Still alive, en nooit echt ergens last van gehad. Zou alleen niet aanraden om, net als ik soms deed, nachten lang achter elkaar wakker te blijven. Denk dat ik zelf soms wel geluk heb gehad dat ik er nog ben. Nooit echt bad gegaan, maar wel hartkloppingen soms, maar dat was mijn eigen schuld omdat ik maar door en door bleef gaan soms, vooral met speed. XTC is naar mijn mening een van de minst risicovolle dingen om te nemen. Zolang je maar weet wat je neemt en niet teveel ervan neemt. Snoepjes laten testen van te voren is dus wel verstandig. Zorg dat er iemand bij je is die kan helpen mocht het niet gaan zoals gepland. Genoeg drinken, lekker bewegen. Een vertrouwde sfeer/omgeving creeeren dan komt het vast wel goed Met een kwartje beginnen lijkt me verstandig. Ook zou ik aanraden het alleen te doen als je er zelf volledig achter staat. Als je twijfelt, beter niet doen. Hoop dat je hier wat aan hebt"