Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook ik ben aan het afkicken van de benzos, ik gebruikte voornamelijk oxza en tema hoge dosis, begon er al smorgens mee. Ik heb professionele hulp voor het afkicken van mijn benzo verslaving, en ik moet zeggen dit is zeker geen pretje. Ik krijg diazepam Voorgeschreven om af te bouwen. Maar heb regelmatig terugvallen alhoewel niet meer in hoge dosis,toch blijft het lastig. Ik heb tijdens het afbouwen ook gemerkt dat ik naar de alcohol greep, terwijl ik nooit alcohol dronk. Nu drink ik gelukkig niet meer. Maar vind het wel eng hoe snel je verslaafd raakt."