Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beertjhu zei: Ik zal het knap van je vinden als je het stemmetje links zou kunnen laten liggen. Het is bij mij ook een tijdje goed gegaan. Maar helaas elke keer na 2 a 3 weken wordt ik toch weer zwak Klik om te vergroten... Ik zie dat ik niet de enigste ben. En steeds weer opnieuw zeggen dit is de laatste keer en na een aantal weken toch dat moment en kun je weer opnieuw beginnen... gelukkig gaat het iets beter en probeer ik vrienden op te zoeken als de duivel om de hoek komt kijken. Gelukkig van 1 jaar lang dagelijks gebruik naar 1 soms 2-3 keer in de 4/5 weken.. maar ik blijf positief en hoop dat ik dit door kan zetten!"
"Hallo, Ik ben 23 jaar en werk(te) heel veel de afgelopen maanden. 70 uur per week was standaard. Aangezien ik alleen met mijn werkgever werk die gelijk ook een goede vriend van mij is kwamen we 2 maanden geleden op het idee om 1 keer sos te proberen. Dit was omdat we nog veel werk hadden staan en even een boost wilde krijgen om alles af te maken. Wauw wat een ervaring. Heerlijk gewerkt die avond. Alleen een week later stroomde het werk weer binnen dus maar weer bellen. 1 x per week werd 2 x en ga zo maar door. Om het verhaal kort te houden. De afgelopen maand iedere dag m.u.v. zondag. Een halve tot 1 gram. Ik begon mezelf kwijt te raken. Sliep slecht en viel al als een gek. Ik zag er slecht uit. En ook nog eens tegen mijn werk gever liegen dat ik het maar af en toe doe maar nam het mee naar huis en zou moest het hebben.. tot vorige week dat ik mezelf aankeek in de spiegel en zware steken in de borst kreeg. Zo erg dat ik 112 gebeld hebt en in het ziekenhuis terecht kwam. Dat was de grens en die grens had ik al veel te lang uitgesteld.. eigen schuld.. nu de knop om en afblijven! Nooit maar dan ook nooit meer... het is gouden troep... Hebben jullie ook een soort gelijke ervaring gehad?"
"Het kan gewenning zijn.. ik heb het zelf wel eens ervaren na 3 of meer dagen veel snuif en weinig tot niet slapen en maar blijven werken... Neus gaat dicht zitten en achter in de keel lijkt het op een woestijn en van een verdovend gevoel Is niks van te merken. Toen ging het lampje branden en kwam er achter dat het niet meer werkte en de helft toch in snot bleef hangen... zonde eigenlijk.."
"Haarsteeg1 zei: Alleen had juist niet veel gepakt haha daarom vind ik het zo apart. Maximaal 0.15 gram gok ik Klik om te vergroten... Dat kan! Ieder lichaam reageert anders. De één ligt een nacht wakker van 1 lijntje terwijl een ander met 1 gram in zn mik zonder grote problemen kan slapen. Bij mij is het verschillend,kan soms een nachtje overslaan maar er zijn ook momenten dat ik na de laatste zo in slaap val. Ook helpt het om niet te gaan denken en te piekeren dat je MOET slapen. Dan zie je iedere minuut voorbij gaan."