Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik kijk al een tijdje rond op het forum, maar vandaag uiteindelijk toch besloten een account aan te maken. Even mijn verhaal in het kort, ik ben ongeveer een jaar of 3 verslaafd geweest aan heroïne en fentanyl. Ik heb op jonge leeftijd al behoorlijk wat voor mijn kiezen gekregen, maar ik heb hier verder nog nooit met iemand over gesproken. Omdat ik altijd mijn emoties heb opgekropt, ben ik daarom ook regelmatig depressief geweest. Begin dit jaar heb ik de stap genomen om hulp te zoeken omdat het echt niet meer ging. Dus op dit moment ben ik clean. Het lichamelijke aspect van de afkick was niet prettig, maar het mentale is hetgeen wat mij sloopt. Ik zit nu weer in een depressie en hiervoor ga ik dan ook in behandeling, maar hier moet ik nog even op wachten. Maar nu mijn uiteindelijke vraag. Bij de intake heb ik aangegeven grote angst te hebben om weer terug te vallen. Dit omdat ik mentaal een wrak ben momenteel. Dus in dit gesprek werd er ook gesproken over evt antidepressiva of andere medicatie. Maar heeft iemand wellicht ervaring of info over bepaalde soorten medicatie na een verslaving? Ik hoop graag wat te horen. Gr. KleineKabouter"