Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf ben ik bekend met een flink onregelmatige hartslag, heftige hartkloppingen en flauwvallen, allemaal heftiger wanneer ik gestresst ben. Daarnaast lijdt ik aan chronische insomnia (slapeloosheid) waardoor ik soms wel 72 uur lang wakker ben. Gisteren heb ik expres een stuk minder gebruikt dan normaal omdat ik bang was voor verergering. Vanaf het moment dat de pil begon te werken (nu nog) heb ik veel meer last van hartkloppingen en duizeligheid. Achteraf gezien had ik beter gewoon deze keer nuchter moeten gaan feesten, want je vindt echt elk sprongetje wat je hart maakt meteen verdacht, wat een flinke domper is. Dus kortom: beter iets anders proberen (zoals 2cb als je daar al goed bekend mee bent) want xtc is niet goed voor iemand met hartproblemen."
"Zelf zit ik ook aan de prikpil en heb nooit verandering gevoeld ten opzichte van wanneer ik xtc innam en wanneer de prikpil was gezet. Wel is het echt goed dat je er zo mee omgaat! Bij twijfel gewoon niet doen."