Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi... Ik wil graag naar een afkickcentrum, maar ze kunnen me hier in de buurt niet helpen, wat idioot is want er zijn genoeg centra's hier...d.w.z. Apeldoorn e.o. Ze zeggen dat t mijn problemen zijn dat dat de reden is dat ze me niet kunnen helpen. Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen... heb eenmaal toch niks meer te verliezen, ik ben met het gebruik van bruin begonnen om mijn gevoelens plat te leggen, ik wil me laten ombouwen tot vrouw. Door weerstand van familie en mijn omgeving ben ik met die zooi nu ruim 18 jaar geleden begonnen. Ik ben zelf al een paar keer uit mezelf gestopt... maar dat heb ik niet lang volgehouden. Ik wilde graag vrouwelijke hormonen.. die geven min of meer mij ook een voldoening, maar zolang ik die niet krijg.... tja, dan blijf ik nog maar een beetje in dit wereldtje rondhangen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen strafblad, en tot nu toe heb ik er altijd voor gewerkt ...zwart... mja. Wie o wie kan me hierbij ondersteunen wat ik nou zou moeten gaan doen... het eraf komen is niet echt t probleem... maar op korte termijn hormonen of eraf blijven ???... Dat is wel t probleem. Ik weet niet of ik hier op t juiste adres ben... maar ik moet toch ergens beginnen. Met vriendelijke Groet, Kimmie"