Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallo... een vraagje

Hallo... een vraagje

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KimonlineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi...
Ik wil graag naar een afkickcentrum, maar ze kunnen me hier in de buurt niet helpen, wat idioot is want er zijn genoeg centra's hier...d.w.z. Apeldoorn e.o. Ze zeggen dat t mijn problemen zijn dat dat de reden is dat ze me niet kunnen helpen. Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen... heb eenmaal toch niks meer te verliezen, ik ben met het gebruik van bruin begonnen om mijn gevoelens plat te leggen, ik wil me laten ombouwen tot vrouw. Door weerstand van familie en mijn omgeving ben ik met die zooi nu ruim 18 jaar geleden begonnen. Ik ben zelf al een paar keer uit mezelf gestopt... maar dat heb ik niet lang volgehouden. Ik wilde graag vrouwelijke hormonen.. die geven min of meer mij ook een voldoening, maar zolang ik die niet krijg.... tja, dan blijf ik nog maar een beetje in dit wereldtje rondhangen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen strafblad, en tot nu toe heb ik er altijd voor gewerkt ...zwart... mja.
Wie o wie kan me hierbij ondersteunen wat ik nou zou moeten gaan doen... het eraf komen is niet echt t probleem... maar op korte termijn hormonen of eraf blijven ???... Dat is wel t probleem. Ik weet niet of ik hier op t juiste adres ben... maar ik moet toch ergens beginnen.
Met vriendelijke Groet,
Kimmie
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Allereerst welkom :)

Je zegt dat de afkickcentra bij jou in de buurt je niet kunnen/willen helpen. Welke centra zijn dat?? Zo uit mn hoofd zitten Tactus, Iriszorg en VNN bij je in de buurt. Heb je die allemaal geprobeerd? En andere verslavingsinstellingen in Nederland? Voor zover ik weet ben je niet persé regio gebonden. En anders via de huisarts misschien methadon of buprenorfine? Nou ja, er komt vast nog wel iemand die hier meer vanaf weet (flameon, speeseend??) Heel veel sterkte in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."