Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste mensen, ik ben 16 jaar en ik rook wel eens een jointje met wat vrienden. Ik ben nu al heel lang aan het hoesten en het komt de hele tijd terug. Nu krijg ik een kuur voor me ontstoken bronchieën, maar mijn vraag was of ik dan gewoon een paar jointjes in het weekend kon roken of tast dat de kuur aan? Ik kan het niet aan de apotheker vragen want mijn vader haalt vandaag de kuur zelf op dus dat gaat niet. Graag hoor ik jullie reacties, ‘Mvg KILLLEERRR"
"De Dunne zei: Sorry hoor... Je hoest je een slag in de rondte, pijn in je strot maar je wil roken? Ik denk dat je beter je luchtwegen kan sparen. Voorlopig helemaal niets roken. Rook, zowel van tabak als wiet is echt slecht voor je bronchiën. Ongeacht je antibiotica. Klik om te vergroten... Naja niet echt pijn in mn strot maar oke. Ik heb van de week ook gewoon geblowd en dat ging ook gewoon. Maar mijn vraag was of het de kuur aan tast?"