Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en antibiotica

Drugs en antibiotica

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
Killllleer___Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen, ik ben 16 jaar en ik rook wel eens een jointje met wat vrienden. Ik ben nu al heel lang aan het hoesten en het komt de hele tijd terug. Nu krijg ik een kuur voor me ontstoken bronchieën, maar mijn vraag was of ik dan gewoon een paar jointjes in het weekend kon roken of tast dat de kuur aan? Ik kan het niet aan de apotheker vragen want mijn vader haalt vandaag de kuur zelf op dus dat gaat niet. Graag hoor ik jullie reacties,
‘Mvg KILLLEERRR
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Killllleer___ zei:
Hallo beste mensen, ik ben 16 jaar en ik rook wel eens een jointje met wat vrienden. Ik ben nu al heel lang aan het hoesten en het komt de hele tijd terug. Nu krijg ik een kuur voor me ontstoken bronchieën, maar mijn vraag was of ik dan gewoon een paar jointjes in het weekend kon roken of tast dat de kuur aan? Ik kan het niet aan de apotheker vragen want mijn vader haalt vandaag de kuur zelf op dus dat gaat niet. Graag hoor ik jullie reacties,
‘Mvg KILLLEERRR
Klik om te vergroten...
Sorry hoor... Je hoest je een slag in de rondte, pijn in je strot maar je wil roken? Ik denk dat je beter je luchtwegen kan sparen. Voorlopig helemaal niets roken. Rook, zowel van tabak als wiet is echt slecht voor je bronchiën. Ongeacht je antibiotica. Als je blijft roken zal dat je herstel zeker in de weg staan.
K
Killllleer___Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Sorry hoor... Je hoest je een slag in de rondte, pijn in je strot maar je wil roken? Ik denk dat je beter je luchtwegen kan sparen. Voorlopig helemaal niets roken. Rook, zowel van tabak als wiet is echt slecht voor je bronchiën. Ongeacht je antibiotica.
Klik om te vergroten...
Naja niet echt pijn in mn strot maar oke. Ik heb van de week ook gewoon geblowd en dat ging ook gewoon. Maar mijn vraag was of het de kuur aan tast?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
https://drugsforum.nl/threads/cannabis-en-antibiotica.21733/

https://www.drugsinfo.nl/publiek/risicos-en-combinaties/drugs-en-medicijnen/details/?&drug=1&med=2

Google is je vriend. Heel veel hits. Het is dus niet verstandig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."