Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo dames en heren Wie heeft het zelfde probleem als mij Ik gebruik afentoe 3 a 4 in het jaar speed liever niet zo vaak om dat ik onder de beeltjes komt te zitten nu is mijn vraag wat doen jullie er aan het weg te houden of rustig te houden zo dat het niet erger word Als het bij mij op komt zetten pak ik meestal een louwe douche zonder zeep Ik douche me zelf om de dag in algemeen Wat of welke zalf andere crème is het beste te gebruiken wat doen jullie er tegen een lieve mailtje is altijd welkom ik hoor graag iets liefs van jullie Als vast heel vriendelijk bedankt om mijn forum te lezen Xxxx kila"