Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb geen schildklier.. en ga XTC doen.. is dat een probleem?"
"Ik slik Euthyrox, en heb wel eens eerder gedaan. (zwarte nespresso) Alleen die sloeg niet echt hard aan."