Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een jaar lang dagelijks gbl genomen om te slapen en tegen de dopamine rebound en heb nooit last gehad aan maag of darmen. Alcohol is schadelijker imo, na een jaar lang dagelijks een fles rum te drinken heb ik last van een onstoken slokdarm en dagelijkzuur oprispingen die met over de counter medicatie niet mindert. Heb bij het begin van gbl gebruik wel een 5 aantal keer naakt wakker geworden op de vloer en 1 keer wakker geworden uit een coma in het ziekenhuis vastgebonden op het bed. Intresante link over toxicology studies van gbl op muizen en ratten -> http://www.ceri.com/q_v7n4q1.htm Enkele quotes: "At the end of 2 years (old age, for rats), the survival of male rats was 48% for the control group, 54% for the intermediate-dose group and 64% for the high-dose group. That’s right, the GBL-treated male rats lived longer! This was attributed to a decreased incidence of mononuclear leukemia. In the female rats receiving double the dose of the male rats, the survival was not significantly different between the three groups: 56%, 54% and 54% respectively. However, the body weight of the GBL-dosed females was 10-20% lower than that of the controls." "The predominance of strong positive effects over weak adverse effects at such high dosages establishes that GBL is fundamentally safe and potentially beneficial.""
"gNuxx zei: Ik heb nu een keer ghb gehad, en voelde hier wel IETS van, maar wel weinig. Moet ik dan GBL proberen, of meer ghb nemen :P Klik om te vergroten... Hoeveel ml ghb l heb je genomen ? rond 4ml ghb zou genoeg moete zijn gbl is rond 1-1.5ml, ik spuit een 20ml gbl in een fles drinken van 500ml en drink regelmatig tot ik de effecten voel . Redosing met gbl is nogal moeilijk en je hebt snel teveel en ge ja nogal rare dinge doen waar je niks meer van weet... http://www.youtube.com/watch?v=xPZqdJq9lg0 Heb ook al iemand spastisch zien doen op een dosis van 3-4ml ghb..."