Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Avond, Even een vraagje. Ik heb zaterdag een feest van 1400 tot 2300, normaalgesproken gebruik ik alleen coke. Xtc is niet helemaal mijn ding omdat ik graag de controle hou. Nu twijfel ik om eens een keer miauw/3mmc te nemen ipv coke. Is dit aan te raden of kan ik beter coke met een kwartje xtc nemen? (Uiteraard ook gewoon de nodige biertjes erbij) Als ik naar de kroeg ga is het ook meestal coke meestal max een halfje en slaap ik daarna toch nog wel aardig door de drank. Ben benieuwd naar jullie mening. Gewoon coke op een feest of is 3mmc leuker?"
"Duwd zei: Als je alleen het effect vergelijkt is 3mmc veel beter in een festivalsetting. Klik om te vergroten... En het gehele plaatje?"
"JohnGalt zei: Maar niet teveel nemen, dan werkt je pielemuis niet meer helemaal mee... Klik om te vergroten... Dat is met coke en xtc niet veel anders 😂. Allebei m'n maten gaan Aan de X. Dan is alleen coke ook weer wat saai voor mij. Nou dan neem ik een keer 3m mee. Rn hopelijk dat ik daarna wat slaap"