Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey Bosso, Dit kan geen kwaad. Ik heb zelf een jaar of 6 geleden met enige regelmaat XTC gebuikt (wat natuurlijk op enige manier wel schadelijk is.) in combinatie met roaccutane (ook voor acne) en ik heb daar geen last van gehad. Pas wel goed op jezelf."