#1
He mensen van het forum,
Ik ben begonnen met een antibiotica kuur die ik ga volgen voor 5 maanden lang. De naam van deze kuur is: Doxycycline. Ik neem deze kuur vanwege acnee. Dit zou na 5 maanden mijn acnee de das om doen.
Nou het probleem/misschien wel niet een probleem, ik ben wel van een feestje en daarbij ook xtc te nemen. Nou doe ik dit denk ik 1 soms 2x per maand en dan een dosis tussen de 200-600 mg mdma.
Nou vraag ik me dus af, of het gevaarlijk is. Ik heb al gelezen dat het slim is een halve dosis van wat je normaal doet te nemen, nou zou ik dan halfjes doen, en dan totaal niet meer dan 300mg mdma. Heb ik mezelf voorgesteld.
Het enige is dus, ik ben dus niet ziek, integenstelling tot andere mensen die hierover al posts hebben gemaakt. Ik ben dus niet ziek ik gebruik wel een kuur. Dit maakt het anders dan mensen die ziek zijn en moeten herstellen. Toch?
Graag hoor ik gauw van jullie, heb veel gelezen hier en ziet eruit dat er veel goeie gasten zijn hier![:wink:]()
- Bosso

Ik ben begonnen met een antibiotica kuur die ik ga volgen voor 5 maanden lang. De naam van deze kuur is: Doxycycline. Ik neem deze kuur vanwege acnee. Dit zou na 5 maanden mijn acnee de das om doen.
Nou het probleem/misschien wel niet een probleem, ik ben wel van een feestje en daarbij ook xtc te nemen. Nou doe ik dit denk ik 1 soms 2x per maand en dan een dosis tussen de 200-600 mg mdma.
Nou vraag ik me dus af, of het gevaarlijk is. Ik heb al gelezen dat het slim is een halve dosis van wat je normaal doet te nemen, nou zou ik dan halfjes doen, en dan totaal niet meer dan 300mg mdma. Heb ik mezelf voorgesteld.
Het enige is dus, ik ben dus niet ziek, integenstelling tot andere mensen die hierover al posts hebben gemaakt. Ik ben dus niet ziek ik gebruik wel een kuur. Dit maakt het anders dan mensen die ziek zijn en moeten herstellen. Toch?
Graag hoor ik gauw van jullie, heb veel gelezen hier en ziet eruit dat er veel goeie gasten zijn hier
- Bosso
