Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hier in Belgie helaas geen mogelijkheid om te testen. En cocaine is toch echt wel mijn favoriete drug waar ik heel wat leuke momenten mee gekend heb. Wat ik tegenwoordig kan scoren raak ik helaas geirriteerd en zenuwachtig door, wat best jammer is aangezien ik niet zo ver van Antwerpen woon, waar het toch vrij zuiver zou moeten binnenkomen. Ik mis de cocaine die ik 2-3 jaar geleden kon scoren. Van een middelmatige lijn dat warme, praterige, bijna ‘god-like’ gevoel. Machtig, maar helaas voor mij al even verleden tijd!"
"Hoe zit het met de kwaliteit coke die jij kan scoren @Johnny Snow ? Merk jij ook dat er veel bagger in omloop is en kom je uit BE of NL?"